miercuri, 23 septembrie 2009

Vreti sa vedeti Adevarul Pur!? Detasati-va pentru 30min-1h de viata si de tot ce ati trait pana acum, imaginativa ca v-ati pierdut constiinta, si punteti-va intrebari, apoi plimbativa prin oras sau pe unde locuiti fiecare, imaginativa ca nu stiti nimic, ca abia v-ati trezit dintr-un somn de moartepriviti totul din jur, nu vorbiti, nu folositi nici o limba, folositi-va propria limba, limba inimii priviti cu ochii mintii si ai inimii uitati toate trairile si toate invataturile pe care le-ati avut, analizati lumea cu ochi de nou nascut, privitii maretia, minunatiile lumi si in acelasi timp nesimtirile si ticalosiile lumii. Ascultati-va inima si sufletul, ganditi ca TU esti SUFLETUL iar trupul este doar o haina, calatoreste in profunzimea inimii si incearca sa intelegi lumea in care te aflii fara ceea ce ai invatat pana acum, uitate in tine insuti, in ce zice inima, "inima" si sufletul sunt incoruptibile, modul de a gandi da, fiti una cu Universul, avem cu totii o parte din Creatorul Vietii, voi sunteti voi, credeti in voi, fiti voi,fiti ceea ce simtiti ca sunteti, nu lasa pe altii sa gandeasca in locul tau, gandeste TU, nu lasa pe altii sa experimenteze in locul tau, Experimenteaza TU, nu lasa pe altii sa te corupa, Tu esti unic si ai propria vointa. Nimic negativ in lumea asta nu te poate invinge atat timp cat tu iti asculti inima si spiritul, tu esti Unic, fiecare este unic in viata,gand,sentimente,dorinte,etc..Daca vezi viata cu adevaratii ochi poti trece peste orice, caci viata este a ta, Universul este al tau, cum este si al fiecaruia, el se schimba dupa cum gandesti tu, gandul este esenta, esenta este pe aceasi ramura a pomului unde este si iubirea, unde esti si tu, intelege totul mai presus de limite, nimic nu are limite. Ascultati inima!

4 comentarii:

  1. Ai mare dreptate!
    Oamenii de azi sunt... "teleghidati". Asa eram si eu... Prin 2004 am inceput un proces de constientizare a ceea ce ma inconjoara, ghidat de inima mea (eu ii spun voce interioara... am mai intalnit termenul la Osho, Sai Baba etc.). Asa cum spui si tu, altfel percepi ceea ce te inconjoara: vezi maretia lumii, a cladirilor...

    RăspundețiȘtergere
  2. DUMNEZEU SĂ TE BINECUVÂNTEZE SU ÎNŢELEPCIUNE, IUBIRE, PACE, SĂNĂTATE PE TOATE PLANURILE ŞI FERICIRE, FLUTURAŞ VALENTIN IONUŢ!
    TE ROG SĂ MĂ IERŢI!
    ADRIAN BACIU!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am de ce sa va iert, dar am de multumit. Domnul vegheaza, imi va da dupa cat merit, domneavoastra sper sa va dea la fel..;).....

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt Adrian...
    Nici lui Dumnezeu nu-i spun Dumneavoastră!

    RăspundețiȘtergere